Na to pytanie postaram się odpowiedzieć możliwie precyzyjnie. Cena pozycjonowania strony internetowej w Łodzi została ustalona na podstawie prawie 13-letnich doświadczeń. Proces pozycjonownaia to sumienna i żmudna praca realizowana każdego miesiąca.
Aby Twoja strona internetowa, była naprawdę szeroko widziana w Internecie i przynosiła Ci stale nowe odwiedziny, należy na ten cel przeznaczyć kwotę około 200 zł netto miesięcznie (dokładnie 246 zł brutto). Ktoś powie, miało być tanio ...
Drodzy Państwo, w tej cenie pozycjonujemy conajmniej 10 fraz, a zwykle strony naszych Klientów są widoczne wysoko na 15, a nawet więcej niż 20 słów kluczowych. Z naszego doświadczenia wynika, że obniżanie i śrubowanie ceny w dół "aby tylko taniej" za usługę pozycjonowania przynosi później marny efekt. Dobrze pozycjonowana strona internetowa naprawdę przyniesie Wam dużo korzyści.
Chcemy podkreślić stanowczo: NIE REALIZUJEMY ŻADNYCH PÓŁŚRODKÓW: "NA JEDNĄ, DWIE CZY TRZY FRAZY, A TAMTA FIRMA TO MA TANIEJ, A MOŻE NA TYDZIEŃ TYLKO ..."
Zabierając się za pracę pozycjonowania działamy wszechstronnie, na wiele fraz kluczowych. Dokładamy wszelkich starań, by strona naszych Klientów naprawdę prezentowała możliwie wysoko. Sumiennie dbamy o to, by frazy były dobrane starannie i adekwatne do tych najczęściej wyszukiwanych. Jesteśmy gotowi, by w razie słabszego odzewu zmienić strategię działania, zweryfikować słowa kluczowe. Reagujemy na ataki spamu konkurencji (zwykle objawem są filtry, bany), jak również dokonujemy optymalizacji strony (czy to przygotowanej przez nas, czy Waszej, już istniejącej). Moniturujemy na bieżąco pozycję strony i cały czas zastanawiamy się nad jej skutecznością.
Wasza strona musi mieć zwiększoną liczbę Klientów ale tylko tych zainteresowanych Waszymi usługami realnie. DRODZY PAŃSTWO !
Nie dajcie się nabrać na prezentacje statystyk odwiedzin prezentowane przez niektóre firmy (obiecujące odwiedziny w setkach czy tysiącach). Nie chodzi bowiem o przypadkowe wejścia na Waszą stronę lecz głównie przez osoby już szukające danej usługi, produktu czy partnera handlowego.